mei 16

Tips voor een goede klantendienst voor een eCommerce bedrijf

0  comments

Een goede klantendienst zal er voor zorgen dat je klanten, terugkerende klanten worden. Een klant die goed geholpen wordt voor, tijdens en na de bestelling is een tevreden klant en zal sneller geneigd zijn om zijn volgende aankoop ook bij uw bedrijf te doen als ze tevreden zijn met hoe snel en efficiënt geholpen zijn door uw klantendienst.

Het komt wel vaker voor dat kosten bespaard worden op de klantenservice. Maar meestal is dit een onderdeel van een bedrijf waar je enkel en alleen op dient te besparen als een ‘last resort’. Een goed en efficiënt customer service op poten zetten is iets wat op lange termijn voor een grotere omzet kan zorgen. En voor deze reden is besparen op customer service niet iets waar je ligt over moet gaan.

In dit artikel zetten wij even een aantal tips op een rijtje hoe je de perfecte klantendienst kan opzetten.

eCommerce Café community

In onze besloten community kan je in contact komen met andere leden die kennis hebben over eCommerce. Hier kan je al jou vragen stellen, zodat je niet eindeloos moet Googlen om een passend antwoord te vinden. Daarnaast krijg je ook toegang tot de dagelijkse blogs en nog veel meer. Aarzel niet om jezelf lid te maken en geniet van al de voordelen die het met zich meebrengt! Dat zijn onder meer dagelijkse blogs, wekelijkse podcast en een bruisende en groeiende community met eCommerce ondernemers die klaar staan om jou te ondersteunen.

Klik hier om lid te worden van het eCommerce Cafe.
Ben je al lid? Klik dan hier voor het volledige artikel!


Tags

blog, customer service, klant beleving, Klantbeleving, klantendienst, klantenservice, klantreis


You may also like

Nieuwe BTW regels voor webshops 2021

Nieuwe BTW regels voor webshops 2021
Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Subscribe to our newsletter now!