In een gesprek met Elise van Dijk van de Crisis centrale bespreken we alle do’s & don’ts
De ervaren professionals van de Crisis centrale leveren strategisch crisismanagement- en crisiscommunicatie advies. Ook hands-on zijn zij van vele markten thuis. Zij kijken samen met een integrale blik naar crisisvraagstukken.
Elise van Dijk is zo’n professional van de Crisiscentrale. Haar vakgebied is Communicatie & Marketing. Luister naar ons gesprek en leer over communiceren in tijden van een crisis.
Wie is Elise Bettenhaussen-van Dijk
Naam: Elise Bettenhaussen-van Dijk
Woonachtig: Deventer
Gezin: 3 kinderen
Eigenaar: Smila Communicatie + Marketing
Partner: CrisisCentrale
Auteur: Handboek City-en Regiomarketing
Twitter: https://twitter.com/elise_vandijk
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/crisiscentrale
Blijf gezond is de belangrijkste tip voor ondernemers in Crisis.
Download de tips van de CrisisCentrale.
Vaste vragen rondje met Elise Bettenhaussen-van Dijk – Crisis Communicatie expert
Hoe kunnen mensen je bereiken? Via Linkedin of mail
Hoeveel is genoeg? Overdrijf gewoon niet!
Wat is je favoriete podcast? Bakkie media
Wat is je laatst gelezen management boek? Sterke merken, betere wereld.
Welk boek moet je als ondernemer zeker gelezen hebben? Strategie voor dienstverleners
Hoelang draag jij een spijkerbroek?
2 dagen en nog een dag als klus broek
Hoeveel rollen wc papier heb jij in huis?
20 met 5 personen